ابزار برند

ابزار برند مرجع تخصصی ابزارآلات صنعتی در ایران میباشد که کار خود را در تابستان 98 آغاز کرده و سعی دارد با ارائه مطالب روز دنیا در زمینه ابزارآلات به دوست داران این حوزه کمک کند

ابزار برند

ابزار برند مرجع تخصصی ابزارآلات صنعتی در ایران میباشد که کار خود را در تابستان 98 آغاز کرده و سعی دارد با ارائه مطالب روز دنیا در زمینه ابزارآلات به دوست داران این حوزه کمک کند

پنل ال ای دی 18وات میتره مدل Pnl

با سلام خدمت دوستداران ابزارآلات صنعتی، امروز میخواهیم در مجله ابزار برند به یکی از محصولات جدید در صنعت لامپ ال ای دی بپردازیم. لامپی که امروز میخواهیم به شما معرفی کنیم لامپ ال ای دی پنلی 18 وات میباشد. این لامپ برخلاف ظاهرش بسیا سبک بوده و برای مصارف خانگی و عمومی بسیار مفید است در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

لامپ پنلی 18 وات مدل pnl

پنل ال ای دی 18وات میتره مدل Pnl  ویژگی های این محصول همانطور که از اسمش مشخص است دارای 18 وات توان مصرفی میباشد. این لامپ ها دارای 1600 لومن میزان روشنایی است که عددی فوق العاده در مقایسه با لامپ های هم طراز خود محسوب میشود. پنل ال ای دی 18وات میتره  دارای 230 ولت ولتاژ میباشد و ابعادی در حدود 20×20×3 سانتی متر دارا میباشد.

از دیگر خصوصیات این لامپ ها میتوان به وزن کم آن اشاره کرد. پنل ال ای دی 18وات تنها 490 گرم وزن دارد که این محصول را بسیار سبک میکند. پایه این محصول از نوع E14 میباشد که بسیار قدرتمند است.طول عمر این لامپ 15000 هزار  ساعت میباشد. و اما وجه تمایز این لامپ نسبت به مدل های فیک آن رده مصرف انرژی آن میباشد که درجه A+ میباشد که میت.ان این مدل را کم مصرف ترین مدل لامپ ال ای دی  نامید.

و درنهایت از خصوصیات بارزپنل ال ای دی 18وات میتوان به میزان زاویه نور آن اشاره کرد که زاویه نور این لامپ برابر با چیزی حدود 330 درجه میباشد که البته این میزان قابل تغییر میباشد.

سخن آخر

فروشگاه های زیادی برای تهیه  پنل ال ای دی 18وات  وجود دارد که میتوانید این لامپ ها را از آن ها تهیه بکنید ولی در میان آن و با توجه به تجربه شخصی خودم. بهترین فروشگاه برای تهیه و خرید  لامپ ال ای دی، فروشگاه اینترنتی ابزارآلات ابزار تحسین میباشد. شما میتوانید این محصول را با بهترین کیفیت و تضمین از این فروشگاه تهیه کنید.


لینک محصول: https://tahsintools.ir/product/lighting-pnl18


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد