ابزار برند

ابزار برند مرجع تخصصی ابزارآلات صنعتی در ایران میباشد که کار خود را در تابستان 98 آغاز کرده و سعی دارد با ارائه مطالب روز دنیا در زمینه ابزارآلات به دوست داران این حوزه کمک کند

ابزار برند

ابزار برند مرجع تخصصی ابزارآلات صنعتی در ایران میباشد که کار خود را در تابستان 98 آغاز کرده و سعی دارد با ارائه مطالب روز دنیا در زمینه ابزارآلات به دوست داران این حوزه کمک کند

لامپ ال ای دی فیلامنت اشکی 4 وات

با سلام مجدد خدمت دوستداران و همراهان همیشگی ابزار برند امروز میخواهیم یک محصول فوق العاده پرفروش را برای شما شرح داده و به بررسی تخصصی آن بپردازیم. لامپ ال ای دی فیلامنت اشکی 4 وات محصولی است که امروز میخواهیم آن را برای شما تشریح کنیم. قبل از هر چیزی لازم است یادآوری کنم که بیشتر محتوا هایی که ما در ابزاربرند به بررسی آن میپردازیم با توجه به فروشگاه اینترنتی ابزارآلات ابزار تحسین بوده و کااااملا تخصصی میباشد.

لامپ ال ای دی فیلامنت اشکی 4 وات

لامپ فیلامنت اشکی 4 وات  دارای ظاهری اشکی و سیم هایی زرد رنگ میباشد. از ویژگی های این محصول همانطور که از اسمش مشخص است دارای 4 وات توان مصرفی میباشد. این لامپ ها دارای 520 لومن میزان روشنایی است که عددی فوق العاده در مقایسه با لامپ های هم طراز خود محسوب میشود. لامپ اشکی فیلامنت 4 وات دارای 230 ولت ولتاژ میباشد و ابعادی در حدود12×3.5×3.5 سانتی‌متر دارا میباشد.

از دیگر خصوصیات این لامپ ها میتوان به وزن کم آن اشاره کرد. لامپ 4 وات فیلامنت اشکی تنها 21 گرم وزن دارد که این محصول را بسیار سبک میکند. پایه این محصول از نوع E14 میباشد که بسیار قدرتمند است.طول عمر این لامپ 15000 هزار  ساعت میباشد. و اما وجه تمایز این لامپ نسبت به مدل های فیک آن رده مصرف انرژی آن میباشد که درجه A+ میباشد که میت.ان این مدل را کم مصرف ترین مدل لامپ ال ای دی  نامید.

و درنهایت از خصوصیات بارز لامپ ال ای دی فیلامنت اشکی 4 وات میتره میتوان به میزان زاویه نور آن اشاره کرد که زاویه نور این لامپ برابر با چیزی حدود 330 درجه میباشد که البته این میزان قابل تغییر میباشد.

سخن آخر

فروشگاه های زیادی برای تهیه  لامپ ال ای دی فیلامنت اشکی 4 وات  وجود دارد که میتوانید این لامپ ها را از آن ها تهیه بکنید ولی در میان آن و با توجه به تجربه شخصی خودم. بهترین فروشگاه برای تهیه و خرید  لامپ ال ای دی، فروشگاه اینترنتی ابزارآلات ابزار تحسین میباشد. شما میتوانید این محصول را با بهترین کیفیت و تضمین از این فروشگاه تهیه کنید.


محصولات مرتبط:

لامپ ال ای دی فیلامنت اشکی 4 وات

لامپ ال ای دی فیلامنت شمعی 4 وات

لامپ ال ای دی فیلامنت حبابی 8 وات


لینک خرید محصول: https://tahsintools.ir/product/ttp-486584

لامپ ال ای دی فیلامنت شمعی 4 وات

همانطور که میدانید مجله ابزار برند تنها ترین مجله تخصصی در حوزه ابزارآلات صنعتی میباشد. در این مقاله از ابزاربرند میخواهیم شما را با یکی دیگر از محصولات شگفت انگیز آشنا کنیم. محصولی که در این مطلب میخواهیم به جزئیات آن بپردازیم لامپ ال ای دی فیلامنت شمعی 4 وات میباشد. این لامپ همانند مدل حبابی آن دارای دارای پخش نور قوی و بازدهی بالال میباشد با این تفاوت که این محصول دارای بیشتر برای مصارف دکوری استفاده میشود.


لامپ ال ای دی فیلامنت شمعی 4 وات

 لامپ فیلامنت شمعی 4 وات  دارای ظاهری شمعی و سیم هایی زرد رنگ میباشد. از ویژگی های این محصول همانطور که از اسمش مشخص است دارای 4 وات توان مصرفی میباشد. این لامپ ها دارای 520 لومن میزان روشنایی است که عددی فوق العاده در مقایسه با لامپ های هم طراز خود محسوب میشود. لامپ شمعی فیلامنت 4 وات دارای 230 ولت ولتاژ میباشد و ابعادی در حدود12×3.5×3.5 سانتی‌متر دارا میباشد.

از دیگر خصوصیات این لامپ ها میتوان به وزن کم آن اشاره کرد. لامپ 4 وات فیلامنت شمعی تنها 21 گرم وزن دارد که این محصول را بسیار سبک میکند. پایه این محصول از نوع E14 میباشد که بسیار قدرتمند است.طول عمر این لامپ 15000 هزار  ساعت میباشد. و اما وجه تمایز این لامپ نسبت به مدل های فیک آن رده مصرف انرژی آن میباشد که درجه A+ میباشد که میت.ان این مدل را کم مصرف ترین مدل لامپ ال ای دی شمعی نامید.

و درنهایت از خصوصیات بارز لامپ ال ای دی فیلامنت شمعی 4 وات میتره میتوان به میزان زاویه نور آن اشاره کرد که زاویه نور این لامپ برابر با چیزی حدود 330 درجه میباشد که البته این میزان قابل تغییر میباشد.

سخن آخر

فروشگاه های زیادی برای تهیه  لامپ ال ای دی فیلامنت شمعی 4 وات  وجود دارد که میتوانید این لامپ ها را از آن ها تهیه بکنید ولی در میان آن و با توجه به تجربه شخصی خودم. بهترین فروشگاه برای تهیه و خرید  لامپ ال ای دی، فروشگاه اینترنتی ابزارآلات ابزار تحسین میباشد. شما میتوانید این محصول را با بهترین کیفیت و تضمین از این فروشگاه تهیه کنید.


محصولات مرتبط:

لامپ ال ای دی فیلامنت اشکی 4 وات

لامپ ال ای دی فیلامنت شمعی 4 وات

لامپ ال ای دی فیلامنت حبابی 8 وات


لینک خرید محصول: https://tahsintools.ir/product/ttp-486597


لامپ ال ای دی فیلامنت حبابی 8 وات

سلام خدمت همراهان همیشگی مجله اینترنتی ابزارآلات ابزار برند در محتوا میخواهیم یکی دیگر از محصولات جدیدی که به تازگی وارد بازار شده است را برای شما شرح دهیم. محصولی که امروز میخواهیم آن را معرفی کنیم لامپ ال ای دی فیلامنت حبابی 8 وات میباشد. این محصول بر خلاف لامپ هالی حبابی معمولی شامل ویژگی هایی است که سعی میکنیم با جزئیات به آن بپردازیم و برای شما آن را شرح دهیم. با ما در ادامه این مقاله از ابزار برند بمانید...

لامپ ال ای دی فیلامنت حبابی 8 وات

یکی از پرفروش ترین محصولات لامپ های ال ای دی، لامپ فیلامنت حبابی 8 وات میباشد. این لامپ دارای ظاهری گرد و سیم هایی زرد رنگ میباشد. از ویژگی های این محصول همانطور که از اسمش مشخص است دارای 8 وات توان مصرفی میباشد. این لامپ ها دارای 1000 لومن میزان روشنایی است که عددی فوق العاده در مقایسه با لامپ های هم طراز خود محسوب میشود. لامپ حبابی فیلامنت 8 وات دارای 230 ولت ولتاژ میباشد و ابعادی در حدود13×9×7 سانتی‌متر دارا میباشد.

از دیگر خصوصیات این لامپ ها میتوان به وزن کم آن اشاره کرد. لامپ 8 وات فیلامنت حبابی تنها 54 گرم وزن دارد که این محصول را بسیار سبک میکند. پایه این محصول از نوع E27 میباشد که بسیار قدرتمند است.طول عمر این لامپ 15000 هزار  ساعت میباشد. و اما وجه تمایز این لامپ نسبت به مدل های فیک آن رده مصرف انرژی آن میباشد که درجه A+ میباشد که میت.ان این مدل را کم مصرف ترین مدل لامپ ال ای دی حبابی نامید.

و درنهایت از خصوصیات بارز لامپ ال ای دی فیلامنت حبابی 8 وات میتره میتوان به میزان زاویه نور آن اشاره کرد که زاویه نور این لامپ برابر با چیزی حدود 330 درجه میباشد که البته این میزان قابل تغییر میباشد.

سخن آخر

فروشگاه های زیادی برای تهیه  لامپ ال ای دی فیلامنت حبابی 8 وات  وجود دارد که میتوانید این لامپ ها را از آن ها تهیه بکنید ولی در میان آن و با توجه به تجربه شخصی خودم. بهترین فروشگاه برای تهیه و خرید  لامپ ال ای دی، فروشگاه اینترنتی ابزارآلات ابزار تحسین میباشد. شما میتوانید این محصول را با بهترین کیفیت و تضمین از این فروشگاه تهیه کنید.


محصولات مرتبط:

لامپ ال ای دی فیلامنت اشکی 4 وات

لامپ ال ای دی فیلامنت شمعی 4 وات

لامپ ال ای دی فیلامنت حبابی 8 وات



لینک خرید محصول: https://tahsintools.ir/product/ttp-486617

انواع کارواش

سلام خدمت همه همراهان مجله ی اینترنتی ابزار برند

شاید یکی از دغدغه همه ی شما مردم عزیز شستو شوی اتومبیل و وسیله نقیله خود باشد که ساعت ها وقت را برای شست و شوی اتومبیل خود صرف میکنید و فشار آب ضعیف و قدرت آنچنان قوی برای شست و شوی ماشین نداشته باشد و کثیفی ها و باکتری های موجود شسته نشود حتی برای توان و قدرتی که برای از بین بردن آن استفاده می کردید دستتان درد بگیرد و خسته شود اما آن نتیجه ای که برای تمیزی ماشین خود میخواستید نمیگرفتید و همچنان کثیفی هایی دیده میشد با پیشرفت علم و تکنولوژی تولید کارواش های خانگی صورت گرفت که تمام این کارها آسان شد.

 

کارواش خانگی

 

تولید اولین کارواش در کشور آمریکا در سال 1930 صورت گرفت که ابعاد مختلف با توان های مختلف که مشتاقان زیادی از مردم را به خود دید و فروش بسیار خوبی از اولین کارواش داشت و ابعاد بزرگش برای کارواش ها شست و شوی ماشین بود استفاده شد،  که توان بسیار بالایی  هم نسبت به کارواش های خانگی داشت .

 

مزایای کارواش

 

1- قدرت و توان فشار آب خروجی را بسیار بالا برد .

2-  باکتری و کثیفی های موجود را یا قدرت و زمان کم تری از بین برد  .

3-  بالا بردن زمان شست و شوی با کم ترین خستگی  .

4-  کم تر استفاده شدن آب و صرفه جویی در مصرف  .

 

قابلیت های کارواش

 

کارواش های توایدی تنها یک کار را انجام نمیدهند شما میتوانید برای شست و شوی حیاط منزلتان، پاگرد، و بیشترین استفاده  طبق آمار نشان داده شده برای شست وشوی شیشه های ساختمان ها چه برای انواع ارگان ها چه منازل مسکونی با قدرت و کشش خوبی که دارد تمام شست وشوی را انجام میدهد در کم ترین زمان و با داشتن آب گرم در صورت نیاز وبرای  ازبین بردن چربی ها و کثیفی ها ی قدمیم میتوانید از آب گرم استفاده کننید شاید برایتان جالب باشد شست و شوی استخرها را با کارواش انجام میدهند زیرا کوچک ترین لک و چربی را نیز از بین میبرد .

 

طول عمر کارواش

 

هرچند دستگاه های کارواش خانگی برای کاربرد دائم به معنای 24 ساعت در هفت روز هفته طراحی و تولید نشده اند اما تولید دستگاه از قطعات و مواد باکیفیت و ضد زنگ، تضمین کننده طول عمر بالای دستگاه و عملکرد بهینه آن می باشد. با مراقبت و نگهداری از این دستگاه، می توان از کیفیت بالای آن بهره برد و مدت زمانی طولانی، از آن برای انجام امور شستشو استفاده کرد .


https://tahsintools.ir/abzaralat-brghi/carwash

اینورتر جوش چیست؟

با سلام خدمت همراهان همیشگی مجله ی   ابزارآلات ابزاربرند میخواهیم با هم  دستگاه های جوش را از ابتدای تولید تا به الان  از هر نظر تحلیل و بررسی کنیم، حتما برایتان جالب خواهد بود، تا پایین این مقاله با ما همراه باشید .

دستگاه جوش

 برای اکثر شماها حتما پیش آمده که دو قطعه آهن را بهم میخواهید وصل کنید اما  بنظر شما چطور این کار صورت میگیرد؟بله همان طور که میدانید با دستگاه جوش و تنها این دستگاه جوش است که توانیی این کار را برای ما فراهم کرده است .درسال 1965 اولین دستگاه جوش ساخته شد که مورد استقبال فراوانی به خصوص توسط فنی کاران قرار گرفت .

 این دستگاه توان آنچنان بالایی نداشت اما بعد از چند سال و کار کردن های سخت برای تولید دستگاه های بهتر و با قدرت بالاتر دستگاه هایی به نام اینورتر جوش تولید شد بسیار بهتر و قوی تر از دستگاه های قبلی با کم تر شدن معایب و بیشتر شدن مزایا نسبت به دستگاه سنتی برای جوشکاری بود .

 

دستگاه جوش اینورتر

 دستگاه جوش اینورتر نوعی دستگاه جوش است که منبع تغذیه آن قادر به فراهم آوردن جریان بالاتر جوشکاری می باشد . دستگاه جوش اینورتر با کمک از یک سری ریکتیفایر و سوئیچ حالت جامد جریان متناوب 60​​ هرتز تولید می کند و این دستگاه ها جوشکاری را بسیار آسان می کند.

 

قابلیت های اینورتر جوش

 این دستگاها انرژی کم تری نسبت به دستگاه های قبلی استفاده میکرد و سبک تر از دستگاه های قدیمی تر بود و حتی ارزان تر

قطعات به کار رفته در این دستگاه قابل تعمیر و تعویض بود و قطعات آن در بازار موجود است برتی همگان با قیمت های مناسب است .

 

مزایای اینورتر جوش

 اینورتر جوش آلودگی های صوتی ایجاد نمی کند به علت قدرت بالایی که دارد جوش کاری با سرعت بالاتری صورت می گیرد و سبک تر و قابل حمل نقل نسبت به دستگاه های سنتی است و جوشکاری با این دستگاه ها پایدارتر و مقاوم تر است .

 

 https://tahsintools.ir/abzaralat-joshi-va-brshi/inverter